Сабақтың тақырыбы Наурыз бен ақпан |
Мектеп:Қостомар негізгі мектебі |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Сейткужина А.Т
|
|||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
-тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру, сөйлесім барысында қолдана білу |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Басталуы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезен Психологиялық ахуал қалыптастыру: 5 мин Психологиялық ахуал қалыптастыру: ЖҮРЕКТЕН ЖҮРЕККЕ
|
Жүректен жүрекке |
||||||||||||||||
Ортасы 20 минут |
1. Өткен сабақты пысықтау 5 мин. «Себетті толтырыныз» ойыны. 2. Сабақтың тақырыбын анықтау.Мақсатын айту 3.Сөздікпен жұмыс.Топтық жұмыс. «Қақпа» ойыны 5 мин
Қолдану және түсіну 10 минут М.Мақатаевтың Наурыз бен ақпан өлеңін оқытып, мазмұнын түсінеді.Сынып 4 топқа бөлінсің.Өленді оқындар. «Наурыз бен Ақпан» тақырыбына сәйкес шығармада суреттелген сюжеттерді бірігіп талдандар.Әр топ өлең мазмұнының әр шумағындағы сюжетке сурет салсын.Суретке қарап,өлеңнің мазмұнын кезекпен баяндаңдар. Жұмыстарын қорғайды.
|
«Себетті толтырыныз» ойын арқылы ү\т тексеру.
«Қақпа» ойыны жаңа сөздермен танысу
Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Мен кіммін ойыны». Оқушы маңдайына өткен тақырыптан бір сөз (түйе, домбыра) жазылады. Оқушылар сол адамға қатысты сөздерді, белгілерді айтады, ал оқушы табады. |
«Мен кіммін» ойыны. |
||||||||||||||||
Аяқталуы 15 минут |
«Ақпан иен Наурыз» тақырыбына синквейн дайындау 1. 1 Зат есім 2. 2 сын есім 3. 3 етістік 4. Сөйлем 5. Оқшау сөз
|
«синквейн» арқылы қорытындылау
|
||||||||||||||||
Үйге тапсырма: |
||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Бағдаршам» әдісі
|
|||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||